ICT-beheer kost tijd,

het niet doen maakt je kwetsbaar

Zullen wij het anders voor je doen?

Voor alles een oplossing

Snel en dienstbaar! Service zoals je verwacht van een sterrenrestaurant, gewoon bij je ICT-dienstverlener!

Veiligheid voorop

We doen geen concessies op het gebied van ICT-beveiliging.

Geen onnodige downtime

Maak goed gebruik van je werkdag! Wij zorgen ervoor dat je systemen buiten werktijden up-to-date gehouden worden.

Jouw complete ICT-beheerder

  • Nooit meer tijd kwijt aan onnodige storingen
  • Bescherm je bedrijf tegen hackers
  • Volautomatisch software installatie
  • Altijd expertise binnen handbereik
  • Geen gezeur met je WIFI, printer, laptop of smartphone
  • Altijd alle systemen up-to-date


  • Altijd één vast aanspreekpunt voor jouw vragen
  • Direct een melding bij constatering van (security)afwijkingen

Alle pakketten worden geleverd met Microsoft365 applicaties en bieden de mogelijkheid tot het gebruik van een eigen domeinnaam voor de email.

ICT-beheer

Basis beheer

Altijd alles up-to-date

Geavanceerde netwerk monitoring

Next-gen antivirus bescherming

Periodieke back-ups

Servicedesk tijdens kantooruren

Storingen oplossen op afstand

Elke maand een rapport van jouw status


Managed ICT-service

(Meest gekozen)

Het pakket managed ICT-service biedt alles wat het basis beheerpakket biedt en meer.

Jaarlijkse cybersecurity audit

Werkplekken installeren op locatie

Wijzigingen aanbrengen op afstand

Wekelijks een offline back-up

De mogelijkheid tot het huren van hardware

Totaal ICT-beheer

Het pakket totaal ICT-beheer biedt een totaal ontzorging! Naast alle onderdelen uit de pakketten basis beheer & managed ICT-service krijg je ook:

Oplossen van storingen op locatie

Hulp bij applicaties van derden

Zorgeloze WIFI op kantoor

Advies over wet en regelgeving

24/7 standby service


Veel gestelde vragen.

Hoe pakken jullie de beveiliging aan?

Wij regelen de beveiliging voor je en jij mag ons controleren!

Wat houdt het precies in dat je ons mag controleren en is dat niet veel werk? Dat valt wel mee! Je ontvangt van ons iedere maand een rapportage met de ongeregeldheden wij hebben gedetecteerd. Daarnaast leveren we ook nog een rapportage waarin wij vertellen hoe we jouw systemen beter beveiligd hebben. Het enige wat jij dus hoeft te doen is hier een keer per maand even kritisch naar kijken!

Hoe snel kan ik overstappen op ICT-beheer van Araneo-IT?

We begrijpen dat je zo snel mogelijk wilt overstappen en wij hebben je er ook graag volgende week al bij! Maar in een week gaan we het samen niet redden helaas. Wat kan wel? Om een echt antwoord te kunnen geven zullen we eerst samen naar jouw situatie moeten kijken en een planning moeten maken. Maar om je toch een idee te geven van de gemiddelde instap tijd hier wat indicaties.

Bedrijven tot 15 personen kunnen in 30 dagen

Bedrijven tot 50 werknemers kunnen in 45 dagen

Bedrijven boven de 50 werknemers kun je uitgaan van 90 à 180 dagen

Hoe kunnen we een contract bij Araneo-IT afsluiten?

Gemakkelijk! Neem gewoon contact op via een van de contactknoppen en we bespreken graag de details van een servicecontract met je.

Zijn er verborgen kosten bij jullie diensten?

Nee, we streven naar transparantie. Wij rekenen nooit kosten voor het opstellen van een offerte of voor het plannen van een intake. Alle kosten worden duidelijk gecommuniceerd in onze offertes, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Wat kost een systeemmigratie bij Araneo-IT?

De kosten van een migratie kunnen variëren en zijn afhankelijk van de omvang en complexiteit van het project. Gemiddeld kost een migratie voor:

een bedrijf tot 15 werknemers €4500,-

een bedrijf van 50 werknemers €12.000,-

een bedrijven vanaf 50 werknemers kunnen we helaas echt geen eerlijke indicatie vooraf geven.

Hoe werkt de communicatie als ik een vraag heb?

Je kunt altijd contact op nemen met ons supportteam voor directe assistentie. Hoe je dit doet? Heel gemakkelijk! Bel, mail of app ons en wij assisteren je bij je supportvraag!


Naast de directe assistentie die soms nodig is, kan je natuurlijk ook gewoon een vraag of meer hulp nodig hebben. Om deze reden hebben wij de "vraag maar raak service". Hier kan je gebruik van maken via de chat of de mail maar, het is ook mogelijk om een afspraak in te plannen. Door dit te doen krijg je 15 tot 30 minuten de onverdeelde aandacht van een van onze collega's!

Waar kan ik handleidingen met betrekking tot onze service vinden?

Je kunt alle relevante uitleg en communicatie betreffende je ICT-omgeving vinden in ons klantenportaal. Tijdens het migratietraject leggen we je alle ins en outs uit van het portaal.

Wat is de responstijd voor jullie ICT-support?

Doordat wij een 24/7 supportteam hebben, reageren we snel op noodsituaties. De exacte responstijd kan echter variëren afhankelijk van het supportniveau dat je kiest.

Voor wie is ICT-beheer niet?

Wanneer je denkt dat jouw bedrijf geen risico loopt op datalekken, gehacked te worden of wanneer je verwacht dat het allemaal wel losloopt, is het uitbesteden van ICT-beheer niet de juiste keuze.

BLOG CATEGORIEËN

SOCIAL MEDIA

ARANEO-IT

Voor alles een oplossing

Snel en dienstbaar! Service zoals je verwacht van een sterrenrestaurant, gewoon bij je ICT-dienstverlener!

Start een chat